13

De StartPartner

DE STARTPARTNER
Voor een zorgeloze bedrijfsstart

Beginnende ondernemers een kickstart bezorgen, dat is de missie van de StartPartner. Een bedrijf starten is een flinke klus, daarom neemt de StartPartner graag wat werk uit handen van de ondernemer. Of het nu gaat om klantenwerving, Btw-aangifte of het ontwerp van een logo en bouwen van een website. De StartPartner ontzorgt, zodat de ondernemer zich kan richten op het echte werk.

Vanuit het administratiekantoor waar hij werkte zag Martijn van Thiel beginnende ondernemers vaak worstelen met de vele kanten van het ondernemerschap. Enthousiaste starters die in de problemen kwamen door ingewikkelde belastingaanslagen, slecht georganiseerde administratie en verzekeringen of een onprofessionele huisstijl. “Frustrerend om te zien dat bedrijven met enorme potentie, ten onder gaan aan slechte organisatie”, vindt Martijn. “Zo kwamen we op het idee van de StartPartner, omdat ik zeker weet dat wij deze ondernemers kunnen helpen.”

Unieke samenwerking
In het bedrijvencontactcentrum in Veldhoven bundelen bevlogen experts hun krachten voor een unieke samenwerking. Verschillende partners, elk vanuit een specifieke discipline, zetten zich samen in voor de startende ondernemer. “Wij vinden het belangrijk dat deze partners jong, enthousiast, innoverend en modern zijn”, zegt Martijn. “Deze samenwerking tussen partners vormt – samen met de toepassing van moderne technieken – de unieke kracht van de StartPartner.”

Alle ingrediënten voor een kickstart
Voor de begeleiding tijdens de eerste twee levensjaren van een onderneming, heeft De StartPartner een uniek dienstenpakket samengesteld. Dat bestaat uit:
• ontwerp en bouw website
• 4 dagdelen durende marketing cursus
• financiële administratie incl. jaarrekening en aangiften
• ontwerp logo, factuur, visitekaartjes
• zorgen voor verzekeringen
Dit totaalpakket wordt tegen aantrekkelijke instaptarieven aangeboden. “Bovendien kunnen starters gebruik maken van het uitgebreide netwerk van de StartPartner, om zo nog meer uit hun onderneming te halen. En ook ná deze eerste twee jaren is de StartPartner er voor advies, begeleiding en om een oogje in het zeil te houden”, aldus Martijn.

Administratie van deze tijd
Geen schoenendozen vol bonnetje en ordners vol papieren. De StartPartner biedt een compleet digitale administratie waar geen papier meer aan te pas komt. Alle gegevens zijn altijd en overal beschikbaar voor de ondernemer én de adviseur. Dat maakt de communicatie makkelijker, sneller én goedkoper.

Kunt u wel wat hulp gebruiken bij het starten van uw onderneming? Neem dan – vrijblijvend – contact met ons op, om te kijken wat de StartPartner voor u kan betekenen. Een goed begin is tenslotte het halve werk.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *